Welkom!
30 november 2009
Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

Ondanks het weer gaat alles hier op rolletjes: bij jullie ook. We hebben vandaag de prachtige foto's uit Brisbane bekeken. Dat is nog maar het begin want de kust tussen Brisbane is schitterend. Vergeet niet te snorkelen bij de Barrier Rife. Tip van Pa en Ma. Vlak boven Brisbane is Noosa Beach: geweldig !!echte Kaola's in de bomen en dolfijnen aan het strand. Als je in de buurt bent of gaat is dat zeker de moeite waard. We hopen dat jullie nog vele mooie foto's sturen want het is leuk (en geruststellend) om te zien dat jullie genieten. hele dikke kussen van Pa & Ma uit Dordrecht.